Prvé prihlásenie do e-shopu
Do prehliadača (Google Chrome, Edge, FireFox) napíšeme www.anmima.sk
Na stránke pod "Prihlásenie” kliknite na “Zabudli ste heslo”
Zadajte e-mailovú adresu, ktorou ste sa prihlasovali do starého e-shopu
Na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali v kroku č.3, vám príde e-mail s odkazom pre obnovu hesla. Kliknite naň. (ak vám link neprišiel, skontrolujte spam alebo nevyžiadanú poštu)
Do prvého poľa si zadajte nové heslo. Do druhého poľa ho zadajte opäť.
Vaše nové prihlasovacie údaje boli aktualizované.
Na e-shope Anmima sa budete prihlasovať vždy pod e-mailovou adresou a heslom, ktoré ste si zadali.
B.Funkcie na e-shope
Cena pre zákazníka
Na e-shope vidí zákazník svoje ceny až po rozkliknutí na produkt, nie na dlaždicovom zobrazení.
Zobrazenie ceny s DPH / BEZ DPH
Pri zmene zobrazenia cien s DPH alebo bez DPH je potrebné ísť do používateľského konta.
V dolnej časti obrazovky, pod nadpisom “Firemné údaje”, je možnosť zmeny zobrazenia cien s DPH alebo bez DPH.
Tovar na e-shope
Vyhľadávanie: na e-shope je možné vyhľadávať podľa kódu tovaru, podľa názvu, výrobcu alebo cez kategórie.
V prípade, že tovar na e-shope neviete nájsť, požiadajte o cenovú ponuku svojho obchodníka e-mailom.
Dostupnosť tovaru
Dostupnosť tovaru je uvedená pri produkte:
Pri nákupe cez kategórie je možné zvoliť si preferovanú pobočku a vidieť tak skladové zásoby iba na preferovanej pobočke.
Šablóny obľúbených položiek
Položku je možné vložiť do zoznamu obľúbených cez symbol pri tovare. Ak chcete položku z obľúbených odstrániť, tak oätovne kliknite na symbol
. Symbol sa odfrabí na bielo.
Zoznam obľúbených položiek nájdete na hlavnej lište
Zoznam obľúbených položiek
Porovnanie tovaru
Na základe parametrov pri produkte je možné produkty porovnať. Ak pri tovare nie je popis a nie sú vypísané vlastnosti, tak ho nebude možné porovnať. Produkt do porovnanie pridáte cez symbol:
Produkty na porovnanie nájdete tu na hlavnej lište pod symbolom
Produkty, ktoré chcete porovnať, sú zobrazené takto:
Je možné zobraziť iba odlišné vlastnosti, pridať preferovaný produkt do košíka, prípadne produkty z porovnania úplne odstrániť.
B2B zóna
Do B2B zóny sa dostaneme cez symbol na hlavnej lište.
V B2B zóne sa nachádzajú: (na B2B zóne sa ešte pracuje, a preto ešte neuvidíte všetky funkcionality)
Objednávky
Je možné filtrovať objednávky z e-shopu a z odbytu
Je možné filtrovať objednávky podľa dátumu, čísla objednávky
Pri jednotlivých položkách je uvedená informácia o termíne dodania, o vydaných a dodaných položkách
Pri objednávkach je uvedená informácia o tom, či boli alebo neboli dodané
Faktúry
Možnosť filtrovať: uhradená, neuhradená, po splatnosti
Dodacie listy
Nastavenia účtu - možnosť zmeniť e-mail, zobrazenie cien s DPH alebo bez DPH, skontrolovať firemné údaje
Obľúbené položky - zoznam obľúbených položiek
Produkty na porovnanie – zoznam produktov na porovnanie
C. Nákupný proces
Ak ste už prešli procesom obnovenia prihlásenia zo starého e-shopu, tak sa prihláste pomocou prihlasovacieho e-mailu a hesla, ktoré ste si vytvorili.
Výber tovaru: Prehľadávajte kategórie produktov alebo použite vyhľadávacie pole na nájdenie konkrétneho tovaru.
Pridanie do košíka: Na stránke produktu vyberte požadované množstvo a kliknite na tlačidlo "Pridať do košíka".
Kontrola obsahu košíka: Po pridaní všetkých želaných položiek prejdite do košíka kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu.
Skontrolujte obsah a uistite sa, že všetko zodpovedá vašim požiadavkám. Následne môžete prejsť do pokladne.
Skontrolujte kontaktné informácie:
Výber spôsobu dopravy a platby: Vyberte preferovaný spôsob dopravy a platby z dostupných možností.
Zadanie dodacích údajov: Vyplňte alebo skontrolujte dodaciu adresu a kontaktné údaje. Ako náš B2B partner, by ste adresu dodania meniť. Pred tým, ako potvrdíte objednávku, musíte mať zašhrtnuté dve polia:
✅ Súhlasím so spracovaním osobných údajov (čítať viac)
✅ Súhlasím s obchodnými podmienkami
Potvrdenie objednávky: Pred odoslaním objednávky skontrolujte všetky zadané údaje a obsah košíka. Ak je všetko v poriadku, potvrďte objednávku kliknutím na príslušné tlačidlo.
Potvrdenie objednávky e-mailom: Po odoslaní objednávky obdržíte e-mail s potvrdením a detailmi objednávky.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov kontaktujte zákaznícku podporu anmima.sk prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky.
INDIVIDUÁLNY PRÍSTUPRiešenia šité na mieru.
KOMPLEXNÁ B2B ZÓNAPokročilé riešenia pre firmy.
VIAC AKO 30 ROKOV NA TRHUDesaťročia skúseností,
desaťročia dôvery.